środa, 25 grudnia 2013

Już po wakacjach, a nowego bloga wciąż nie ma ...

Cóż ... Juz wakacje dawno za nami a ja się nie odzwywalam. Po wakacjach nie dosc ze nie miałam internetu to jeszcze ładowarka od laptopa mi się zepsuła. Jakoś w listopadzie wujek mi ja naprawił ale Neta nadal nie miałam. A gdy Neta poslaczyli to ładowarka BACH! Zepsuła się. Cóż w zwia ku z tym Moj nowy blog jeszcze nie jest zalozony. Pytalam się mamy kiedy mi nowa kupi alwe ona powiedziała ze prawdopodobnie krótko przed wakacjami... Cóż a nowego bloga zaczynam pisać od samego poczatku. Cóż to tylko tyle chciałam. Kiedy tylko zaloze nowego bloga na pewno o publikuje tu do niego link. Jestem pewna ze nikt pewnie tego nie przeczytać a nawet jeśli ktoś przeczytać to proszę zęby zostawił po sobie komentarz :) To tyle bo jestem na telefonie a tu się naprawdę bardzo niewygodne pisze . Pozdrawim i mam nadzieje ze nie macie mi za złe tej długiej nieobecności .

5 komentarzy:

  1. Ja wciąż czekam na Twojego bloga <3
    thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com
    angelsdonotdieyet.blogspot.com
    ~ Drew

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ciągle czekam! I mam nadzieję, że się doczekam! :P
    Pozdrawiam!

    http://seem-like-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo czyli ktoś jeszcze ze mną jest :3 Dziewczyny nawet nie wiecie jakiego banana m aż m tera na twarzy :3 I doczekacie się . Obiecuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam .. :)

    OdpowiedzUsuń