sobota, 13 lipca 2013

Informacja

Na początku chciałabym was wszystkich przeprosić za tak długą nieobecność. Jestem u babci na wakacjach i niestety nie mam tu za dużych możliwości do pisania notek. 
A teraz mam do was jedną sprawę... Tak więc ostatnio przeczytałam wszystkie rozdziały tego o to opowiadania, żeby sprawdzić jakie ono jest. I stwierdzam: jest nudne, beznadziejne i w ogóle jakieś takie bez sensu. Ja nie wiem jak wzięłam taki beznadziejny pomysł... To wszystko zmierza do jednego celu. Chcę założyć nowego bloga. Opowiadanie będzie zupełnie inne, dużo ciekawsze. Lecz niestety nie mogę prowadzić dwóch blogów na raz... Chyba się domyślacie o co mi chodzi... Tak więc to opowiadanie zostanie usunięte. Piszę to, bo chcę żebyście wy zadecydowali. Tak więc:
Chcecie, abym dalej prowadziła tego bloga i pisała to opowiadanie do końca, czy zaczęła pisać zupełnie inne?
Tak jak już pisałam: musicie wybrać jedną opcję, bo z dwoma blogami nie dam rady...
Chcę jeszcze dopisać, że do nowego opowiadania mam bardzo dużo pomysłów i one na pewno będzie zakończone. 
Podejmijcie decyzję i podzielcie się nią w komentarzu, bo ja sama nie chcę jej podejmować, bo to nie ja jestem czytelniczką ; ))
Na koniec chciałam jeszcze podziękować za prawie 5 000 wyświetleń i za łącznie 78 komentarzy, co prawda są tam do niektórych moje odpowiedzi, ale to nic nie szkodzi, bo bez nich by i tak było jakoś 60 komentarzy, a to naprawdę dużo. Ja wam jeszcze raz bardzo dziękuję, bo to dla mnie na prawdę bardzo duży sukces. Może nie było po 20 komentarzy jak pod innymi blogami, ale ja się cieszyłam nawet jednym. Te słowa otuchy i wszystkie pochwalenia tak miło czytać i tak bardzo to motywuje. Ja na przykład jak czytam jakieś miłe słowa to szczerzę się do monita jak głupia :D Kolejny raz bardzo, ale to bardzo dziękuję. 
Tak więc decyzja zostanie podjęta kiedy wrócę do domu z wakacji. Piszcie co wolicie, a ja zrobię tak jak wam pasuje ; > 
Czekam na odpowiedzi, kochani ; **
Jeszcze raz dziękuję *.*
Pozdrawiam ; **

5 komentarzy:

  1. Skoro nie masz pomysłu na to opowiadnanie to ja byłabym za tym żebyś założyła nowego bloga na którym będziesz pisać opowiadanie na które masz pomysł.. Dzięki za uprzedzenie i niecierpliwie będę czekała nowego bloga i opowiadania...
    Pozdrawiam i przy okazji zachęcam żebyś zajarzała na mój blog http://imbosiblee.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce abyś dokończyła opowiadanie , bo jest naprawdę ciekawe . Ja na Just Trust Me też miałam taką faze ,że uważałam opowiadanie za bezsensowne . Ale nie poddawaj się !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie by było gdybyś to do kończyła ale jeśli ci nie idzie to lepiej chyba nowe zacząć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mozolnie Ci idzie pisanie tego opowiadania, a mówisz, że do następnego masz już tyle pomysłów, to może nie męcz się i skończ :)

    Tymczasem zapraszam do mnie na nowy rozdział! :

    http://seem-like-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również uważam, że powinnaś zacząć pisać nowe. Skoro sama uważasz, że z tym nie ma sensu, to niepotrzebnie będziesz się tylko męczyć. Lubię to opowiadanie, jednak zdaję się na Ciebie i jeśli piszesz, że masz dużo ciekawych pomysłów, to nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nowe opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń